22 Ιουλ 2013

Διαμορφώστε μαζί μου με ένα μήνυμα, την τελευταία ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ του καλοκαιριού

Η Εθνοπάθεια της Παρασκευής 26 Ιουλίου 2013, (12 το μεσημέρι από τον AXIS RADIO), θα είναι η τελευταία του καλοκαιριού. Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την στήριξη που μου δώσατε στην απόπειρά μου να διαδώσω και ραδιοφωνικά την εθνικιστική ιδεολογία. Γι αυτό λοιπόν, αφιερώνω την τελευταία αυτή εκπομπή σε εσάς, τους ακροατές μου και δέχομαι τα μηνύματά σας ώστε να συνδιαμορφώσουμε το περιεχόμενό της. 
Μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας εδώ, στην σελίδα της Εθνοπάθειας στο facebook, 
https://www.facebook.com/pages/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1/306142152856688?fref=ts
στο προφίλ μου Νικόλαος Τζιόπας 
https://www.facebook.com/nikolaos.tziopas
και στο tziopas@gmail.com. 

(Στείλτε τα μηνύματά σας ως την Πέμπτη 25 Ιουλίου το μεσημέρι)

Σας υπόσχομαι να τα διαβάσω και να σχολιάσω όσα προλάβω μέσα σε μια ώρα εκπομπής. Δεσμεύομαι επίσης ότι επανέρχομαι πιό δυναμικά στο νέο κύκλο εκπομπών από Σεπτέμβριο.
Σας ευχαριστώ και καλό καλοκαίρι σε όλους.
Νίκος Τζιόπας ΜΕ ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ!
www.axisradio.gr

1 σχόλιο:

  1. Νίκο να σε συγχαρώ για τις εκπομπές σου και να ευχηθώ σε σένα και σε όλους στο axisradio καλή ξεκούραση, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και τον Σεπτέμβριο ξανά εδώ δυναμικά και εθνικιστικά.
    Φανή Ζαφειρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή