28 Ιουν 2010

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ

Στην ζωή μου έχω μάθει δύο πολύ σοβαρά, κατ΄εμένα, πράγματα. Να σέβομαι τους ανθρώπους που με σέβονται και να ΜΗΝ σέβομαι τους ανθρώπους που δεν σέβονται την πατρίδα μου. Επειδή σε αυτήν την πατρίδα, έτυχε να γεννηθούν άνθρωποι πολύ πιο σημαντικοί από μερικά σύγχρονα αποβράσματα κι επειδή εγώ, ως απόγονος αυτών των ανθρώπων, έζησα για πολλά χρόνια στο εξωτερικό, ανάμεσα σε ανθρώπους άλλων εθνικοτήτων, μου προξενούσε πάντα τεράστια και συνάμα θετικότατη εντύπωση, το γεγονός ότι πολλοί ξένοι (ιδιαίτερα οι μορφωμένοι άνθρωποι), όχι μόνο σέβονται τους Έλληνες και την Ιστορία τους αλλά αναγνωρίζουν και το ρόλο τους στη γέννηση του Ευρωπαικού πολιτισμού. Φανταστείτε δε τη χαρά μου, όταν μια ομάδα Γερμανών συμπολιτών μου, ήρθε περίλυπη στο εστιατόριο που διατηρούσα στην πόλη Langen της Κάτω Σαξωνίας, για να ζητήσει βοήθεια, στην ανεύρεση δασκάλου ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ, στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας του Δήμου, μιας κι ένας Έλληνας φοιτητής που διατελούσε χρέη δασκάλου αποφοίτησε κι έπρεπε να επιστρέψει στην Ελλάδα. Αν και τα Γερμανικά μου δεν ήταν τέλεια, (ούτε βέβαια τα ελληνικά μου-γι αυτό είχαν φροντίσει οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις της Ελλάδος, αφαιρώντας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ τα αρχαία Ελληνικά, από την ύλη των σπουδών μου) προθυμοποιήθηκα να τους βοηθήσω να μάθουν λίγα ελληνικά με αντάλλαγμα....να με βοηθήσουν να τελειοποιήσω τα Γερμανικά μου! Η αλήθεια βέβαια είναι, ότι επειδή εγώ δεν ανήκω στα ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΑ που έχουν μαζευτεί στο "Ελληνικό" Υπουργείο Παιδείας, θα το έκανα με μεγάλη μου χαρά και ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.
Αφορμή για την ανάκληση στη μνήμη μου αυτού του γεγονότος, στάθηκε η παρακάτω δήλωση στο σταθμό ΣΚΑΙ, από την ειδική σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας, Θάλεια Δραγώνα.
"Από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά. Τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!"
Αγαπητοί μου, HEIDE, GERD, MEIKE, INGRID, HERMAN, πώς αισθάνεστε τώρα που σπαταλήσατε τόσο πολύτιμο χρόνο για να μάθετε ότι η λέξη tuer είναι συγγενής της λέξης "θήρας"; Κι εσύ, αγαπητέ THOMAS, καθηγητή Θεολογίας, πώς αισθάνεσαι εσύ, ένας καθολικός πάστορας που έμαθες από τη Δραγώνα, αυτά τα πράγματα για την Ελληνική γλώσσα;
Οι Γερμανοί φίλοι μου, θα ειδοποιηθούν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για τη δήλωση αυτή. Δυστυχώς, η Γερμανική γλώσσα δεν είναι τόσο πλούσια σε βρισιές όσο η Ελληνική, για να περιγράψω την απάντησή τους στη Δραγώνα και τα αφεντικά της, που είμαι βέβαιος ότι με χαρά θα αποστείλλουν.
Εγώ θα της απαντήσω με μια φράση, από μια "ζωντανή" γλώσσα που της αρέσει ιδιαίτερα: ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ! Επιτέλους! Θα φροντίσω να το λάβει και στο προσωπικό της ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ενθύμιο από έναν ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ, ΕΛΛΗΝΑ! Ότι και να κάνει, ότι και να λέει, ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν τέτοιοι....ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ.

2 σχόλια:

  1. Ας πει κάποιος σ΄αυτό το άθλιο υποκείμενο πως η γλώσσα που μιλά σήμερα είναι η αρχαία Ελληνική . Όλες οι σύνθετες λέξεις που χρησιμοποιεί σήμερα είναι αρχαιοελληνικές .

    Η Ελληνική γλώσσα είναι η τροφός όλων των γλωσσών του κόσμου , η μητέρα γλώσσα .

    Ας την στείλει επιτέλους κάποιος εισαγγελέας σπίτι της ,αν όχι στην φυλακή . Μόνο κακό κάνει σ΄αυτήν την χώρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή