25 Μαρ 2021

Νίκος Χατζηπαναγιωτίδης- Φλόγα (Νέο Τραγούδι- 2021)


Το τραγούδι "Φλόγα" κυκλοφορεί σε ένα δίσκο με δύο τραγούδια των Ν. Τζιόπα- Ν. Χατζηπαναγιωτίδη μαζί με το λεύκωμα του Νίκου Τζιόπα που φέρει τον τίτλο "Φλόγα" και εκδόθηκε από τις εκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ, Χαρ. Τρικούπη 14- ΑΘΗΝΑ.
Για παραγγελίες: 210 6440021 και 6971747545

Τίτλος: Φλόγα
Στίχοι: Νίκος Τζιόπας
Μουσική- Τραγούδι: Νίκος Χατζηπαναγιωτίδης
Μίξη Ήχου- Πιάνο: Christian Friedrich


ΦΛΟΓΑ

Τα σπαθιά γράψαν τραγούδια
κι έστησαν χορό
μες στης άνοιξης τον χαλασμό
ανθισμένα τα λουλούδια
και το σκηνικό
έτοιμο κι αυτό από καιρό

Φλόγα μου βαθιά κρυμμένη
κράτησες το φως
κι έγινες και φάρος κι οδηγός
για αιώνες αναμμένη
πες μου αλήθεια πώς
το κερί σου έγινε πυρσός


Ρεφραίν
Φλόγα μου φλόγα μου, έλα και μολόγα μου
πόσα χρόνια ταξιδεύεις, πες μου ποιος σε άναψε 
φλόγα μου φλόγα μου, βάρκα και πιρόγα μου
στις καρδιές να βασιλεύεις, ποιος θεός σε διάταξε
φλόγα μου μέσα στο αίμα, πες μου αλήθεια πως κυλάς
και φωνάζεις δίχως να μιλάς

Οι ψυχές σε κουβαλούσαν
κι η παλληκαριά
μες στο Μάρτη έπιασε δουλειά
για τις μάννες που γεννούσαν
δυνατά παιδιά
πιο νωρίς να έρθει η Πασχαλιά

Φλόγα μου γιατί να ψάξω
δύναμη να ζω
νόημα μου δίνεις και σκοπό
ό,τι είμαι να αλλάξω
μέσα στον καιρό
ούτε θέλω ούτε και μπορώ

Ρεφραίν
Φλόγα μου φλόγα μου, έλα και μολόγα μου
πόσα χρόνια ταξιδεύεις, πες μου ποιος σε άναψε 
Φλόγα μου φλόγα μου, βάρκα και πιρόγα μου
στις καρδιές να βασιλεύεις, ποιος θεός σε διάταξε
Φλόγα μου μέσα στο αίμα, πες μου αλήθεια πως κυλάς
και φωνάζεις δίχως να μιλάς

Έγινε κρασί το αίμα ποιητή μου
και παλιώνει χρόνια στην ψυχή
κι όσο κι αν μεθώ η φλόγα στη φωνή μου
γίνεται ανάσα δροσερή


2021- Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους δημιουργούς (Νίκος Τζιόπας και Νίκος Χατζηπαναγιωτίδης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου