9 Νοε 2010

Ευχαριστήριο Μήνυμα


Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους Φθιωτείς, που στήριξαν με την ψήφο τους σε αυτές τις εκλογές το ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ του Νίκου Παπανδρέου και ιδιαιτέρως αυτούς που με τίμησαν προσωπικώς!
Η Μεγάλη Αποχή που καταγράφηκε σε αυτές τις εκλογές, απέδειξε την πλήρη απαξίωση του Πολιτικού συστήματος από τους πολίτες, με αποκλειστική ευθύνη των δύο μεγάλων κομμάτων εξουσίας, που κατάφεραν τα τελευταία 36 χρόνια να βγάλουν τον Έλληνα από τον προορισμό του και να τον οδηγήσουν σε Πολιτική, Πολιτιστική, Κοινωνική και τελευταία σε Οικονομική Παρακμή.
Κι επειδή ως υπηρέτης των Εθνικών Ιδεών, δεν δικαιούμαι να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή των συμπατριωτών μου στους δύσκολους καιρούς που έρχονται, καλώντας τους σε πιό Υπεύθυνη Στάση στο μέλλον, με τον ίδιο τρόπο που άρχισα την προεκλογική μου εκστρατεία:
Παραθέντοντας το ρητό του Πλάτωνος που αναφέρει ότι "όποιος δεν ασχολείται με τα κοινά, καταντά να τον διοικούν κατώτεροί του".
Τέλος, ένα μεγάλο Ευχαριστώ στους συνυποψηφίους μου για τον μεγάλο και ωραίο Αγώνα που έδωσαν, ανάμεσα στις συμπληγάδες του Δικομματισμού.
Με Εκτίμηση
Νικόλαος Ευαγ. Τζιόπας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου