12 Μαρ 2010

Περί "καναπέδων"

Είμαι εγώ ο Εθνικιστής. Είμαι εγώ που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Η Ιδεολογία μου είναι μια Φυσική Πραγματικότητα γιατί πηγάζει από ένα κορυφαίο συναίσθημα: την Αγάπη για την Πατρίδα και το Λαό μου. Σε κάθε έκφανση της ζωής μου με ακολουθεί και με συντροφεύει αυτό το συναίσθημα και με βοηθάει να καταλάβω τον Σκοπό μου. Είναι το βασικό μου εφόδιο στην κατανόηση της Αποστολής μου. Στον Πόλεμο της Ζωής όμως, πέρα απ΄τα εφόδια χρειάζονται και ΟΠΛΑ.
Κι επειδή ακριβώς η Ιδεολογία μου προέρχεται από την ίδια τη Ζωή, είμαι "καταδικασμένος" να χρησιμοποιήσω σαν όπλο, ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του Ανθρώπου: Τη ΛΟΓΙΚΗ. Δεν πρόκειται να επιτρέψω στον εαυτό μου να επηρεαστεί από τίποτα. Έχω καθορίσει το Σκοπό μου και προσπαθώ να τον επιτύχω πάση θυσία. Θα συνδυάσω τα ΕΦΟΔΙΑ με τα ΟΠΛΑ μου και θα φέρω το ποθητό αποτέλεσμα που μου επιτάσσουν τα ιερά κόκκαλα των προγόνων μου: Την υπεράσπιση τής Εθνικής Κοινωνίας. Ως άλλος Ίωνας Δραγούμης ΑΔΙΑΦΟΡΩ για το σάπιο κράτος. Με νοιάζει το Έθνος και το Εθνικό κράτος. Δεν πρόκειται να ακούσω τις φωνές εκείνων που ευθύνονται για την περιθωριοποίηση των εθνικών ιδεών.
Με νοιάζει μόνο, να βρίσκεται η εθνικιστκή ιδεολογία στο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ. Δεν στέκομαι σε ταμπέλες. Με ενδιαφέρει η ενδυνάμωση του Πατριωτικού Κινήματος. Πιστεύω ακράδαντα ότι οι Έλληνες Eθνικιστές μπορούν να αποτελέσουν τη Συνείδηση ενός Ισχυρού Πατριωτικού Κινήματος.
Σέβομαι και εκτιμώ όλους τους συναγωνιστές που έτυχε να βρίσκονται σε διαφορετικούς από εμένα πολιτικούς σχηματισμούς. ΔΕΝ σέβομαι ΚΑΝΕΝΑΝ που θα με χαρακτηρίσει, με βάση την κομματική μου ταυτότητα. Θα δεχθώ κάθε είδους κριτική όσον αφορά πολιτικές επιλογές, με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και ΘΕΣΕΙΣ. Η πολιτική αντιπαράθεση απαιτεί συζήτηση επί του πραγματικού κι όχι συναισθηματικές εκρήξεις. Ο ΣΚΟΠΟΣ μου είναι πολύ ΙΕΡΟΣ για να ασχοληθώ με ΥΒΡΙΣΤΕΣ.

Υ.Σ. : To άρθρο αφιερώνεται σε όσους ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι είναι πιό εθνικιστές από άλλους. Ευθυγραμμιζόμενος πλήρως με τον ιδεολογικό μου πρόγονο Ίωνα Δραγούμη, θα τους θυμήσω ότι δεν έχουμε ανάγκη Μαρτύρων αλλά Ηρώων. Τη δύσκολη ώρα, θα έχουν δίπλα τους τους αγωνιστές που ξέρουν τί θα πει Αγωνιστική Συντροφικότητα μιας και ΔΕΝ πέρασαν τη ζωή τους στον ΚΑΝΑΠΕ. Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΙ ΟΧΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου