20 Ιαν 2021

Ψηλά κοιτάω


Τίτλος: Ψηλά κοιτάω

Στίχοι: Νίκος Τζιόπας.
Μουσική- Τραγούδι: Νίκος Χατζηπαναγιωτίδης.
Κιθάρα: Adrian Jaap.
Πιάνο: Christian Friedrich.
Καλή ακρόαση!

Όλα γύρω αλλάζουν κι ο καιρός μουντός 
Πόσο με τρομάζουν βούρκος ο αφρός
Αλλαγές που στέλνουν έξω τους εντός
Αλλαγές που τρέχουν με ταχύτητα φωτός
Μα εγώ δεν ξέχασα το πρώτο μου το γάλα
Την συμβουλή από την πατρική φωνή
Ραγιάς δε γίνομαι είμαι φτιαγμένος γι άλλα
Και δεν μου πάει η τυφλή υποταγή.

Η ζωή στο μέλλον γίνεται αλλιώς
Η συνήθεια νόμος και συμβιβασμός
Κι όλοι να φωνάζουν πέθανε ο θεός
Η αλήθεια πόρνη νταβατζής  ο χορηγός
Μα εγώ δεν ξέχασα το πρώτο μου το γάλα
Την συμβουλή από την πατρική φωνή
Ραγιάς δε γίνομαι είμαι φτιαγμένος γι άλλα
Και δεν μου πάει η τυφλή υποταγή.

Ρεφραιν
Ψηλά κοιτάω
Μιλώ δεν σπάω
Μ ένα χαμόγελο κρατάω χαρακτήρα
Ψηλά κοιτάω 
και προχωράω
Να κάτσω ήσυχος δεν μου γραψε η μοίρα
Μέσα μου σκάβω
Και φλόγα ανάβω
Με αυτά που οι ρίζες μου μου έδωσαν και πήρα

Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους δημιουργούς Νίκο Τζιόπα και Νίκο Χατζηπαναγιωτίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου