9 Νοε 2020

Ιστορία μου - Έρως Ελλάς - Νέο τραγούδι (2020)


Τίτλος: Ιστορία μου

Καλλιτέχνης: ΕΡΩΣ ΕΛΛΑΣ

Μουσική: Αρτ Κυδωνάκης,

Στίχοι: Νίκος Τζιόπας

Ενορχήστρωση – Φωνητικά: Φώτης Μήλιος

Μπουζούκια – Φωνητικά: Ζάχος Παπαζαχαρίας

Στίχοι:

Κοίταξα πίσω μου και είδα ιστορία

Πράξεις, ιδέες, πίστη, πρόσωπα κι αγώνες

Το παρελθόν δίνει στο μέλλον μου ουσία

Διαγώνισμά μου σχολικό

κι έχω διαλέξει από καιρό να ζω

με ότι έχει αντέξει στους αιώνες.


Σαν μηχανή τρέχει το σήμερα με χίλια

Τέρμα τα γκάζια και στα κόκκινα η τρέλλα

Κόντρα στον άνεμο, χαμόγελο στα χείλια

Με τη ματιά στο παρελθόν

Σοφός διαβαίνω το παρόν

Το μέλλον βιάζεται και μου φωνάζει έλα


ΡΕΦΡΑΙΝ

Ιστορία μου εσύ

Μου μαθες πως μπορεί

Τον σκοπό στη ζωή μου να βρω

και με πίστη πολλή

με μυαλό και ψυχή

να νικήσω, να δικαιωθώ

Ιστορία μου εσύ

Κασταλία μου πηγή

Δώς΄μου τ΄άγιο νερό σου να πιω

Ιστορία μου εσύ

Μου μαθες πως μπορεί

να χω μέλλον και προορισμό


Δημιουργός βίντεο: Μαριλιάνα Σερέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου