28 Φεβ 2014

Με συγχωρείτε, διακοπή!


Φίλες και φίλοι, ωραίοι μου Έλληνες 
σας ενημερώνω με αυτήν την επιστολή ότι οι αυξημένες υποχρεώσεις μου επαγγελματικά και πολιτικά δεν μου επιτρέπουν να μπορώ να βρίσκομαι μαζί σας κάθε Παρασκευή από την φιλόξενη συχνότητα του AXIS RADIO και την ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ.
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ το πραγματικά αδέσμευτο και αληθινά εθνικιστικό ραδιόφωνο AXIS για την τιμή που μου έκανε να μου εμπιστευτεί την εκπομπή και σας παροτρύνω να παρακολουθείτε ανελλιπώς τις εκπομπές του. Η ανεξαρτησία γνώμης και λόγου του AXIS RADIO θα σας βοηθήσει για να έχετε μια σφαιρική άποψη για τον ελληνικό εθνικισμό.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως εσάς για την εμπιστοσύνη, τα καλά σας λόγια αλλά κυρίως για την συμμετοχή σας στην διαμόρφωση της εκπομπής. Σας ενημερώνω ότι και οι 26 εκπομπές είναι ανηρτημένες στο κανάλι μου στο youtube:  http://www.youtube.com/user/grieche69 .
Ραδιοφωνική Εθνοπάθεια μπορεί να μην έχει, ο αγώνας όμως για την επικράτηση των εθνικών ιδεών θα συνεχιστεί παντού και πάντα με ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ. Ελπίζω ότι στο πολύ κοντινό μέλλον θα είμαι σε θέση να ανταποκριθώ ξανά στις απαιτήσεις της εκπομπής.
Να είστε καλά και να είστε πάντα ωραίοι Έλληνες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου