2 Σεπ 2013

Εθνοπάθεια- Βήμα Διαλόγου


www.axisradio.gr

Ραδιοφωνική ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ τον Αύγουστο δεν είχε, λόγω διακοπών. Φορτώνουμε μπαταρίες για τον χειμώνα στον Axis Radio. H ανάγκη επικοινωνίας όμως, με όλους εσάς τους οπαδούς της εθνικής πίστης που παρακολουθείτε την εκπομπή αλλά και όλες τις εκπομπές, δεν κατευνάζεται.
Όπως λέει κι ένα παλαιό αλλά πολύ γνωστό εθνικιστικό κείμενο του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος: «Είμαι εγώ ο Εθνικιστής Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου».
Κατά την αντίληψη αυτή για το τι σημαίνει Εθνικιστής, με την οποία συμφωνώ, γεννήθηκε μέσα μου η ανάγκη επικοινωνίας με όλους εσάς, τους γνωστούς και άγνωστους φίλους μου. Η εθνικιστική ιδεολογία μου γέννησε την ανάγκη δημιουργίας αυτής της εκπομπής αλλά και πολλές άλλες ανάγκες έκφρασης μέσω γραπτών, ποιημάτων, πολιτικής δράσης. Πάντα όμως με γνώμονα την εθνικιστική ιδεολογία.
 Στις 7 εκπομπές που πρόλαβα να πραγματοποιήσω πριν τις διακοπές του Αυγούστου, είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω ότι ανεξάρτητα με την κομματική τοποθέτηση του καθενός, οι Έλληνες εθνικιστές συμφωνούμε στα περισσότερα πολιτικά, κοινωνικά, ιδεολογικά ζητήματα. Το αποδεικνύουν τα πραγματικά ενθαρρυντικά σας μηνύματα και τα καλά σας λόγια για το περιεχόμενο της εκπομπής. Σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Εκείνο που προσπάθησα στην ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ, ήταν όχι μόνο να σχολιάζω την πολιτική επικαιρότητα, όχι μόνο να παίρνω θέση πάνω στα ζητήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία αλλά και να προτείνω λύσεις. Για μένα, αποτελεί τον κυριότερο στόχο που πρέπει να πετύχει ένας εθνικιστής: Πολιτική εκπροσώπηση των ιδεών του. Κι αυτό σημαίνει, μετουσίωση της ιδεολογίας σε πολιτικές θέσεις. Καλό το σύνθημα ΕΞΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ αλλά θα πρέπει να πούμε και ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. Παρακολουθώντας αγωνιζόμενος την πορεία του εθνικιστικού κινήματος από την δεκαετία του 80 ακόμη, έχω να επισημάνω ότι είναι αξιοθαύμαστη η ιδεολογική δουλειά που έχει γίνει απ΄όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό. Δεν θα μηδενίσω τον αγώνα ΚΑΝΕΝΟΣ. Ακόμη και κάποιοι που παράτησαν τον αγώνα στη μέση, προσέφεραν. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα με την στροφή που κάνουν οι Έλληνες προς τις εθνικές ιδέες τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα η νεολαία μας. Νομίζω όμως ότι στην παραγωγή πολιτικών θέσεων έχουμε μείνει λίγο πίσω.
Παρακολουθώ βεβαίως τις προσπάθειες που κάνουν όλοι οι πολιτικοί φορείς του εθνικού χώρου, οι οποίες ασφαλώς και δεν είναι αμελητέες αλλά κατά τη γνώμη μου υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος ώστε να μπορούμε να μλάμε για πολιτικές θέσεις με προοπτική εξουσίας. Διότι στην πολιτική, ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ, ΜΟΝΟ.
Κι επειδή η εθνική ζωή είναι εξελισσόμενη, είναι χρέος όλων των εθνικιστών να υπάρχει ένας συνεχής και ειλικρινής ΔΙΑΛΟΓΟΣ που θα συνεισφέρει προς την παραγωγή πολιτικών θέσεων μέσα από την ιδεολογία μας και την διάδοσή τους. Ανεξαρτήτως κομματικής ταυτότητας. Η ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ φιλοδοξεί, και νομίζω ότι σε ένα σημείο το έχει πετύχει, να αποτελέσει ένα τέτοιο ΒΗΜΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ. Κι ως Έλληνες Εθνικιστές θα πρέπει να καταλάβουμε ότι η ΦΥΣΗ του εθνικισμού μας είναι μία και μοναδική: Πολιτική, μια και η μεγαλύτερη ΤΙΜΗ για τον ΑΝΘΡΩΠΟ είναι να γίνει ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Αυτό μας είπαν οι ΣΟΦΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ, αυτό πέτυχαν πρώτοι απ΄όλους τους άλλους λαούς της γης, αυτό είναι το χρέος που μας άφησαν παρακαταθήκη! Από Σεπτέμβριο πάλι μαζί ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ

| Νίκος Τζιόπας εκπομπή ΕΘΝΟΠΑΘΕΙΑ |


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου