9 Αυγ 2012

Καλή Πατρίδα, Αδέρφια μου Έλληνες!


Επιστρέφοντας σε λίγες μέρες για πάντα στην πατρίδα, συνειδητοποιώ ότι 8 χρόνια στη Γερμανία, κάμποσους μήνες στην Αμερική και 1 χρόνο κοντά, στη Νέα Ζηλανδία, ένα πράγμα έμαθα πολύ καλά:
Η μόνη ζωντανή ΑΛΗΘΕΙΑ που υπάρχει και θα υπάρχει πάντα σε όλους τους λαούς του κόσμου είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!!!
Τα τερατώδη ψέμματα που διαδίδουν στην πατρίδα τα τσιράκια της Νέας Τάξης (δεξιάς και αριστεράς) όσον αφορά τη μετανάστευση παγκοσμίως, τα έχουμε πει μέσω άθρων αλλά και μέσα από την πολιτική δράση, θα τα πούμε όμως και πάλι από κοντά, πιό Δυνατά και Ελληνικά!

Το παρακάτω ποίημά μου περιλαμβάνεται στην ποιητική μου συλλογή με τίτλο "Μα την Πατρίδα" η οποία κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ και το αφιερώνω στους απανταχού ξενιτεμένους  Έλληνες που κρατάνε ψηλά τη σημαία του Ελληνισμού στα πέρατα του κόσμου.
Καλή Πατρίδα σε όλους σας


Ὁ ὅρκος τοῦ ξενιτεμένου

Ἕλλάδα ἀγάπη μου, Ἕλλάδα θεά μου
καί μόνο πού σκέφτομαι πώς εἶσαι μακρυά μου
δακρύζουν τά μάτια μου, πονᾶ ἡ ψυχή μου
κοντά σου νά βρίσκομαι, ἡ προσευχή μου
 
Πατρίδα λατρεία μου, πατρίδα γλυκειά μου
γεμίζεις τή μέρα μου καί τά ὀνειρά μου
στά ξένα μακρυά σου ἐγώ χαραμίζομαι
κοντά σου θά ἔρθω γιά πάντα, στ΄ ὁρκίζομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου