25 Αυγ 2012

Φέρτε μου πίσω την Πατρίδα μου



Το ποίημά μου "Φέρτε μου πίσω την Πατρίδα μου", περιλαμβάνεται στην ποιητική συλλογή με τίτλο ΜΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ και διατίθεται από το βιβλιοπωλείο του Γιάννη Γιαννάκενα "Η Αλληλεγγύη των Φίλων" (στοά Χαριλάου Τρικούπη 14, Αθήνα) .τηλ. : 210 6440021

Ψεύτες και κλέφτες ασελγούνε στο κορμί σου
και τα παιδιά σου θεατές παθητικοί
την ομορφιά που είχες πάντα στη ζωή σου
μ΄ασχήμια μόλυναν φρικτοί πολιτικοί

Λαός κοιμώμενος επί δεκαετίες
αισχρά απαρνήθηκε το εμείς για το εγώ
συμμέτοχος κι αυτός στις τόσες αμαρτίες
του φταίνε όλα και γλιστράει στο γκρεμό

Φτύνω στα μούτρα σας αλήτες
και θέλω πίσω την ελπίδα μου
χαρτογιακάδες βολεμένοι λοπωδύτες
φέρτε μου πίσω την πατρίδα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου